Často kladené otázky Časté otázky

Často kladené otázky

Jak to probíhá:

1. Jak tvorba e-shopu probíhá?
2. Je možné si vyzkoušet ovládání Lite-shopu?
3. Kdy si můžu začít e-shop plnit zbožím? Můžu k tomu využít demoverzi?

Zprovoznění e-shopu do ostrého provozu:

9. Jak probíhá zprovoznění e-shopu?
10. Je možné používat vlastní internetovou doménu?
11. Je možné Lite-shop zprovoznit na vlastním webhostingu?
12. Budeme mít k dispozici emaily pro naši doménu?

Objednávka e-shopu:

4. Jak provést objednávku e-shopu?
5. Jak dlouho vytvoření e-shopu trvá?
6. Podporuje Lite-shop SEO optimalizaci?
7. Jsou možné úpravy designu na míru?
8. Podporuje Lite-shop exporty pro vyhledávače zboží?

Vylepšení:

13. Je u e-shopu možné v průběhu používání změnit Variantu?
14. Je u e-shopu možné v průběhu používání dokoupit funkce z vyšší Varianty? Jaká je cena?
15. Je možné aktualizovat zakoupenou variantu na aktuální verzi?
16. Kde si lze objednat doplňkové funkce a služby?
17. Lze v průběhu pronájmu e-shopu změnit fakturační období?

 

Ukončujeme pronájem:

18. Jak ukončit pronájem?
19. Jaká je u pronájmu e-shopu výpovědní lhůta?

 

1. Jak tvorba e-shopu probíhá?

Podrobný postup vytvoření e-shopu najdete zde: Průvodce vytvořením e-shopu
Prvním krokem pro vytvoření webu či e-shopu je získání přístupu do Demoverze Lite-shop, o přístup si můžete zcela nezávazně zažádat na našem webu. V rámci demoverze si můžete nastavit vlastní vzhled webu / e-shopu, začít plnit data i následně provést objednávku pronájmu.

 

2. Je možné si vyzkoušet a otestovat ovládání e-shopu?

Ano, o demoverzi si můžete požádat přes webový formulář na našem webu. Přístup Vám bude vytvořen automaticky, přístupové údaje Vám budou zaslány emailem do 5 minut. Demoverze je nezávazná a na 14 dnů zdarma.

 

3. Kdy si můžu začít e-shop plnit zbožím?

Plnění e-shopu zbožím je možné ihned po obdržení přístupu do demoverze. Veškeré úpravy Vaší soukromé demoverze budou v případě objednávky systému zachovány. Demoverze slouží pro připravení e-shopu na spuštění do ostrého provozu. Při spuštění e-shopu se data z demoverze přesunou na Vámi požadovanou doménu.

 

4. Jak provést objednávku e-shopu?

Objednávku e-shopu provedete v administraci své demoverze nebo na našem webu. Vyplníte požadované údaje a objednávku odešlete. Jakmile obdržíme tuto objednávku, vystavíme Vám podklady k platbě.

 

5. Jak dlouho vytvoření e-shopu trvá?

Soukromou demoverzi získáte během několika málo minut od odeslání formuláře s žádostí. Již od okamžiku získání přístupu do demoverze si můžete začít e-shop plnit zbožím. Ostrý provoz je následně možný po uhrazení objednávky a zaslání potvrzené objednávky dle instrukcí na náš email. Pro termín zprovoznění je tak rozhodující jen doba, za jak dlouho si systém naplníte daty.

Podrobný postup vytvoření e-shopu najdete zde: Průvodce vytvořením e-shopu

 

6. Podporuje Lite-shop SEO optimalizaci?

Systém Lite-shop byl navržen s ohledem na pravidla a zákonitosti SEO optimalizace. Systém v sobě obsahuje celou řadu SEO prvků a SEO nastavení, jejichž prostřednictvím si sami můžete provést kvalitní SEO optimalizaci a dosáhnout tak na dobrá místa na vyhledávání. Z integrovaných SEO prvků lze jmenovat: dynamické titulky stránek, mod-rewrite (pěkné SEO url adresy odkazů), vlastní klíčová slova a popis pro každý produkt, beztabulkový layout, redakční systém pro správu nadpisů (H1, ..), článků, ... a spoustu dalšího.

 

7. Jsou možné úpravy designu na míru?

Ano, jsou. Základní úpravy jako vytvoření hlavičky, úpravy barevnosti a úpravy rozložení si může zákazník provést sám přes administraci. Dále je možné objednat grafické práce, např. vytvoření hlavičky e-shopu grafikem nebo vytvoření kompletního návrhu webdesignu grafikem - obojí lze objednat přes Klientskou sekci. Dále je možné dodat vlastní grafiku, kterou na systém implementujeme (grafika musí splňovat některé parametry, specifikaci dodáme na vyžádání).

 

8. Podporuje Lite-shop exporty pro vyhledávače zboží?

Ano, podporuje: automatický export pro vyhledávače zboží ve formátu exportu pro zbozi.cz, jyxo.cz, heureka.cz a monitor.cz. Aktualizace feedu je prováděna automaticky v pravidelných intervalech.

 

9. Jak probíhá zprovoznění e-shopu?

Probíhá tak, že ze své administrace demoverze zašlete přes Klientskou sekci požadavek na zprovoznění e-shopu na Vámi požadované doméně a k Vámi požadovanému datu. Po obdržení tohoto požadavku zkontrolujeme, že jste uhradili objednávku a zaslali souhlas s obchodními podmínkami. V případě, že je vše v pořádku, bude e-shop zprovozněn k požadovanému datu.

 

10. Je možné používat vlastní internetovou doménu?

Ano, je to možné.

10.1 Doménu ještě nemáte zaregistrovanou: při objednávce pronájmu e-shopu uvedete tuto skutečnost, registraci pro Vás provedeme u registrátora internetových domén: www.domena.cz, u domény Vám navíc správně nastavíme adresu serverů, čímž Vám usnadníme budoucí zprovoznění do ostrého provozu.

10.2 Doménu již máte zaregistrovanou: žádný problém, při zprovoznění e-shopu do ostrého provozu si provedete přenastavení adresy serverů tak, aby doména začala správně směřovat na naše servery. Postup nastavení domény je uveden v Nápovědě k systému.

 

11. Je možné Lite-shop zprovoznit na vlastním webhostingu?

Bohužel Lite-shop není možné zprovoznit na Vašem vlastním webhostingu. Webhosting je zajištěn poskytovatelem a je již obsažen v ceně pronájmu.

 

12. Budeme mít k dispozici emaily pro naši doménu?

Ano, po zprovoznění e-shopu do ostrého provozu na Vaší internetové doméně obdržíte přístup do Helpdesku, kde si budete moci emaily vytvořit.

 

13. Je u e-shopu možné v průběhu používání změnit Variantu?

Ano, změna varianty systému je možná. Pozn.: jedinou vyjímku tvoří přechod z vyšších variant (Start a A) na variantu Micro, přechod tímto směrem není možný. U varianty A lze směrem dolů přejít níže na variantu Start. U varianty Start nelze přejít na nižší variantu.

 

14. Je u e-shopu možné v průběhu používání dokoupit funkce z vyšší Varianty? Jaká je cena?

Dokoupení funkcí z vyšší Varianty je možné, cenu lze najít v Klientské sekci.

 

15. Je možné aktualizovat zakoupenou variantu na aktuální verzi?

U pronájmu e-shopu jsou aktualizace systému zahrnuty v ceně.

 

16. Kde si lze objednat doplňkové funkce a služby?

Seznam doplňkových funkcí a služeb i s jejich cenami naleznete v administraci svého e-shopu v Klientské sekci. Tady lze rovněž provést jejich objednání. Jakmile obdržíme objednávku, zašleme Vám podklady k platbě a po zaplacení dojde k zapojení dané služby.

 

17. Lze v průběhu pronájmu e-shopu změnit fakturační období?

Ano, v průběhu pronájmu lze změnit fakturační období přes Klientskou sekci - bez poplatku.

 

18. Jak ukončit pronájem e-shopu?

Pokud se rozhodnete ukončit pronájem e-shopu, stačí odeslat emailem písemnou výpověď z pronájmu. Od chvíle, kdy je nám výpověď doručena, běží výpovědní lhůta.  Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.

 

19. Jaká je u pronájmu e-shopu výpovědní lhůta?

Výpovědní lhůta je uvedena v obchodních podmínkách.